خرید درب فیلیپ تاپ

تبلیغات در سایت ما

jacobz

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 0
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته :
  • بازدید ماه :
  • بازدید سال :
  • بازدید کلی :
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.222.190.52
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته :
    بازدید ماه :
    بازدید کل :
    تعداد مطالب : 37
    تعداد نظرات : 0
    تعداد آنلاین : 1

    خرید درب فیلیپ تاپ

    خرید درب فیلیپ تاپ

     

    خرید درب فیلیپ تاپ

    درب‌های فیلیپ ‌تاپ به دلیل کیفیت و تکنولوژی به ‌کار در رفته در فرآیند تولید برای تیوب‌های بسته ‌بندی آرایشی و همینطور تیوب بسته‌ بندی بهداشتی کاملاً مناسب هستند و قابلیت این که در زمان بسته ‌بندی سیل‌ گذاری (پرده پلمپ آلومینیومی) شوند را به ‌راحتی دارند. ضریب اطمینان صددرصد از باز نشدن درب محصول در اثر سقوط و یا وضعیت وارونه باعث می‌شود تا مصرف ‌کننده از کاربرد آسان این نوع تیوب‌های بسته ‌بندی اطمینان داشته باشد.

    بخش خروجی که محل خروجی مایعات از این درب است با قطر بسیار کوچکی ساخته شده است و حجم محدودی از ماده موجود درون بطری از آن خارج می‌شود. به همین دلیل در موارد خاصی می‌توان از این درب استفاده کرد. برای تولید این محصول پلاستیک پلی‌اتیلن به‌کار برده می‌شود. پلی‌اتیلن یکی از زیرشاخه‌های اصلی و مهم از پلاستیک‌ها است و به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. پلی‌اتیلن به عنوان خانواده‌ای از پلاستیک‌ها به شمار می‌آید که قابلیت ذوب شدن خوبی دارد و قالب‌گیری آن بسیار عالی است. پلی‌اتیلن نوع خاصی از پلیمر است که از گاز اتیلن به‌دست می‌آید. از هر ۱.۷۵ کیلوگرم نفت خام  یک کیلوگرم پلی‌اتیلن به‌دست می‌آید. یکی از ویژگی‌های قابل توجه پلی‌اتیلن این است که قابلیت بازیافت دارد و این ویژگی به حفظ سلامت بیشتر محیط زیست بسیار کمک می‌کند. از پلی‌اتیلن در ساخت ظروف پلاستیکی عموماً به‌صورت خالص استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های قابل توجه پلی‌اتیلن‌ها این است که به دلیل بلورینگی بسیار بالا مقدار سختی بسیار بالا و همچنین نفوذپذیری بسیار کمی دارند. به همین دلیل این ماده برای تولید ظروف پلاستیکی منحصر به‌فرد می‌باشد.

     

    خرید درب فیلیپ تاپ

     

    ظروف پلاستیکی امروزه به شکل قابل توجهی مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربرد و مصرف این ظروف روز به روز افزایش پیدا می‌کند. ظروف پلاستیکی انواع بسیار مختلفی دارند، اما به صورت کلی پایه تمامی پلاستیک‌ها از نفت است. زیرشاخه‌های پلاستیک بسیار متنوع هستند، اما پلاستیک‌های پت، پلی‌اتیلن 52518 و پلی‌پروپیلن PPC30S جز پر مصرف‌ترین و کاربردی‌ترین انواع پلاستیک‌ها هستند که از آن‌ها برای تولید ظروف مختلف استفاده می‌کنند. ظروف پلاستیکی به دلیل این که ویژگی‌های قابل توجه بسیاری دارند، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. با افزایش تقاضای مصرف ظروف پلاستیکی، تولیدکنندگان بسیاری پا به این عرصه گذاشته‌اند و با استفاده از قالب و دستگاه‌های مختلف، اشکال بسیار متنوعی از ظروف پلاستیکی را تولید می‌کنند. تولیدکنندگان مصنوعات پلاستیکی به دلیل این که این ظروف را برای بسته‌بندی محصولات مختلف تولید می‌کنند، باید تمامی استانداردهای ایمنی و بهداشتی را در انتخاب ماده اولیه و تولید این ظروف رعایت کنند. در غیر این صورت ماده‌ای که درون ظرف بسته‌بندی نگهداری می‌شود، کیفیت خود را از دست می‌دهد و می‌تواند برای سلامت مصرف‌کننده مضر باشد.

     

    خرید درب فیلیپ تاپ

     

    تولید کننده درب فیلیپ تاپ

    آوان پلاست توجه ویژه‌ای به تولید انواع درب‌های آب‌بند، نفوذ ناپذیر و مقاوم دارد. انواع درب فیلیپ تاپ هم به همین خاطر تولید می‌شوند. انواع درب فیلیپ تاپ همچون درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۰ خروسی چه ویژگی‌هایی دارد؟ علاوه بر راحتی باز و بسته شدن این درب در محیط‌هایی با رطوبت بالا، کارایی و کیفیت خود را حفظ می‌کند. این مساله از علل محبوبیت این مدل از درب مایع ظرفشویی است. این درب مناسب برای بطری مایع ظرفشویی، بطری‌هایی با قطر دهانه ۲۰ میلیمتر است. در واقع کوچکترین درب انواع بطری مایع ظرفشویی و شامپو و … محسوب می‌شود.

     

    خرید درب فیلیپ تاپ

     

    همچنین این محصول از طرح خروسی استفاده می‌کند. دیگر انواع طرح‌های درب فیلیپ تاپ شامل طرح اردکی، اشکی، قارچی و … می‌شود. نکته‌ای که در تولید تمام درب‌های آوان پلاست رعایت می‌شود و در واقع یکی از ویژگی‌های اصلی محصولات این شرکت است، کاملا آب‌بندی شدن این دسته از تولیدات است. ما امکان هر گونه نفوذ مواد بیرونی و آلاینده و همچنین جریان هوا را از بین برده‌ایم تا مشکلی برای مواد شوینده محتوی این بطری‌ها اتفاق نیافتد.

     

    خرید درب فیلیپ تاپ

     

    فروش عمده انواع درب فیلیپ

    فروش عمده انواع درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۴، این درب به خوب بر روی انواع بطری با جنس های مختلف پت و پلی اتیلن بسته می شود و از ویژگی های قابل توجه آن این است که به خوبی بطری را آب بند می کند. درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۴ طرح فیروز به آسانی باز و بسته می شود و تمامی استاندارد های ریز و درشت در ساخت آن رعایت شده است و به همین دلیل این درب جز پرکاربرد ترین درب های دهانه ۲۴ است و کاربرد دارد. تولید کنندگان درب در صنعت بزرگ پلاستیک بسیار زیاد هستند اما تمامی این تولید کننده ها به طور ۱۰۰% استاندارد های لازم در ساخت را رعایت نمی کنند و در نتیجه محصول نهایی با عیب و نقص تولید می گردد. به همین دلیل پیشنهاد می شود حتما قبل از خرید درب فیلیپ تاپ یک تولید کننده ماهر و با تجربه را انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که تولید کننده از مواد مرغوب و کاملا با استاندارد های بهداشتی در ساخت محصول استفاده می کند ، در غیر این صورت محصول شما طبق استاندارد های بهداشتی ساخته نمی شود و کیفیت لازم را ندارد. به همین دلیل برای خرید انواع درب فیلیپ تاپ دهانه ۱۸ ، ۲۰ ، ۲۴ و ۲۸ و ۳۸ می توانید با خیال راحت از کارخانه آوان پلاست خرید خود را انجام دهید علاوه بر درب می توانید انواع ظرف شامپو و سایر بطری های پلاستیکی را از این کارخانه خریداری نمایید.

     

    https://penzu.com/p/a7652cce



    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان jacobz و آدرس jacobz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به jacobz امتیاز دهید